Educant per a Previndre. XXI Escola de Mares i Pares.

Por si fuera de vuestro interés, os remitimos la información que nos ha llegado desde la UPCCADENIA.
Un saludo.

Des de la UPCCA de Dénia vos informem que aquesta setmana va començar la “XXI Escola de Mares i Pares. Educant per a Previndre”. Es va parlar de com actuar davant de possibles consums o conductes addictives dels més joves de la casa. Va ser una sessió molt participativa i reflexiva on les persones assistents van fer les seues aportacions per enriquir encara més la informació rebuda. Vos emplacem a que acudiu a la següent sessió que tindrà lloc el proper dimecres dia 22 a les 19h en el IES Historiador Chabàs i on es tractarà el tema de com EDUCAR DES DE NORMES I LÍMITS CLARSLes inscripcions estan obertes encara que es pot acudir sense fer-la i també es pot acudir acompanyats de filles i fills. Agraïm també la màxima difusió que pugueu fer d’aquestes cites tan interessants per a l’educació dels més joves de la casa. ACCEPTES EL REPTE D’ACOMPANYAR-L@S?.
=============================================================
Desde la UPCCA de Dénia os informamos que esta semana comenzó la “XXI Escuela de Madres y Padres. Educando para Prevenir”. Se habló de cómo actuar ante posibles consumos o conductas adictivas de los más jóvenes de la casa. Fue una sesión muy participativa y reflexiva donde las personas asistentes hicieron sus aportaciones para enriquecer aún más la información recibida.
Os emplazamos a que acudáis a la siguiente sesión que tendrá lugar el próximo miércoles día 22 a las 19h en el IES Historiador Chabás y donde se tratará el tema de cómo EDUCAR DESDE NORMAS Y LÍMITES CLAROS.
Las inscripciones aún están abiertas aunque se puede acudir sin hacerla y también se puede acudir acompañados de hijas e hijos.
Agradecemos también la máxima difusión que podáis hacer de estas citas tan interesantes para la educación de los más jóvenes de la casa.
¿ACEPTAS EL RETO DE ACOMPAÑARL@S?

0

Añadir un comentario